Job 22 van 22


Report this listing

Solliciteren



Medewerker contactcenter | Brugge


Functie

Help je graag mensen?
Ben je commercieel gedreven?
Een gevarieerd takenpakket is helemaal jouw ding?
Dan is deze functie iets voor jou!

Een tevreden klant vormt de basis van onze organisatie en daar help jij elke dag aan mee. Samen met jouw team zorg je voor tevreden klanten voor onze merken Syntra West ( ) , SBM ( ) en Escala ( ).

Via diverse kanalen, telefoon/mail/website/chatfunctie, neemt de klant contact met ons op en sta je de klanten te woord via deze diverse kanalen. Je beantwoordt info aanvragen, begeleidt klanten bij hun inschrijving, helpt bij vragen over hun factuur, schakelt de klanten door naar een intern nummer,… Kortom, een gevarieerd takenpakket waarbij je telkens het eerste aanspreekpunt bent voor de klant en zorgt voor een correcte verwerking van de klantencontacten.

Je toont bereidwilligheid om mee in te staan voor de goede dagelijkse werking van het contactcenter en bent bereid te werken met een flexibel uurrooster. Het contactcenter is op maandag tot donderdag van 8u tot 18u45 en op vrijdag van 8u tot 16u. Jouw uurrooster zal hier in principe van 8u tot 12u zijn, maar flexibiliteit is noodzakelijk. Het uurrooster kan namelijk wijzigen in functie van drukte.


Jouw profiel

Wie ben je?

  • Je hebt een klantgerichte houding.
  • Je bent flexibel, zowel naar werk als uurrooster toe.
  • Je beschikt over commercieel administratief talent.
  • Je bent een teamplayer.
  • Je kan vlot met MS Office werken.
  • Je hebt een goede beheersing van het Nederlands en een basiskennis Frans.
  • Je hebt bij voorkeur al ervaring opgedaan in een contactcenter of in de verkoop.

Je kan je identificeren met onze bedrijfswaarden: samenwerken, ondernemingszin, resultaatgerichtheid, innovatie/creativiteit en klantgerichtheid.

  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)

Aanbod

Bij de groep Syntra West kom je terecht in een moderne en professionele werkomgeving. Je staat aan het stuur van je eigen mooie loopbaan bij ons, waar er ruimte is voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Door middel van een gefaseerd leertraject, interne training en coaching leer je alle facetten kennen van de job.

We verlonen en belonen! Een aantrekkelijke brutoverloning aangevuld met leuke extra’s. Zo geniet je van heel wat extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (€7,95), ecocheques, benefits@work, een fietsvergoeding voor woon-werkverkeer, een abonnement openbaar vervoer voor woon-werkverkeer, een hospitalisatie- en groepsverzekering. Via ons cafetariaplan kan je een deel van je loon flexibiliseren en personaliseren.
Je krijgt tevens toegang tot een waaier aan boeiende opleidingen waarmee je je eigen skills kan aanscherpen en verder ontwikkelen.
Reken op een vast uurrooster met de nodige flexibiliteit. Daarnaast geniet je, naast de wettelijke vakantiedagen, van extra verlof door opbouw van ADV dagen (fulltime tewerkstelling = max. 12 dagen) en een extra vakantiedag op 11 juli. Verlof nemen we deels collectief op, deels vrij te kiezen. Een goede werk-privébalans is belangrijk.

  • Plaats van tewerkstelling: Porta Magna, Spoorwegstraat 48, Brugge
  • Contracttype: onbepaalde duur
  • Uurrooster: 20u met opbouw van ADV dagen (arbeidsduurvermindering).

Solliciteren

Ruth De Rammelaere
050403060
HR@syntrawest.be

Solliciteren